Název: Hodnocení strategie vstupu značky na zahraniční trh
Překlad názvu: The evaluation of the brand's entry strategy to a foreign market.
Autoři: Kovářová, Alena ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Mexiko; Molson Coors; pivovarnický trh; Staropramen; beer market; Mexico; Molson Coors; Staropramen

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49206

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-203775


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-04-27, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet