Název:
Marketingová komunikace dámského rekondičního studia MODELACE
Překlad názvu:
Marketing Communication of Ladies Body Toning Studio MODELACE
Autoři:
Hemerová, Barbora ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Klementová, Kateřina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Otázka aktivního a zdravého životního stylu je jedním z největších fenoménů současné společnosti. Lidé chtějí dnes mnohem více než dříve vypadat dobře, mít dokonalou postavu, cítit se fit, více o sebe pečují a snaží se jíst zdravějším způsobem. Vyhledávají nejrůznější způsoby jak cvičit, zhubnout či vytvarovat postavu. Přitom jsou denně zahlcováni velkým množstvím informací a reklam z této oblasti, a to především ze strany velkých fitness a sportovních center, které mají na reklamu dostatek finančních prostředků. Avšak i menší společnosti mají šanci potenciální zákazníky oslovit a přimět k nákupu v případě, že zvolí vhodnou formu marketingové komunikace a od své konkurence se dostatečně odliší. Cílem této diplomové práce je kriticky zhodnotit stávající marketingovou komunikaci dámského rekondičního studia MODELACE a následně navrhnout doporučení pro zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na podstatu a význam marketingu, dále na komunikační proces, nástroje marketingové komunikace, trendy v této oblasti a marketingový výzkum. Praktická část je věnována dámskému rekondičnímu studiu MODELACE a jeho marketingové komunikaci. Je založena na vlastním online dotazníkovém šetření.Healthy and active lifestyle is one of the biggest phenomena in today´s society. People want more than ever to look good, have a perfect figure, feel fit, take care of themselves a lot and try to eat a healthier way. They search for a variety of ways to exercise, lose weight and sculpt the figure. At the same time, they are daily overloaded with plenty of information and advertisements from this area, primarily from large fitness and sports centers that have advertising sufficient funds. However, smaller companies also have a chance to reach their potential customers and get them to buy if they choose a suitable form of marketing communication and differentiate sufficiently from their competitors. The aim of this thesis is to critically evaluate the current marketing communication of the Ladies Body Toning Studio MODELACE and then make recommendations for its improvement. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the meaning of marketing, as well as on communication process, marketing communication tools, trends in this area and marketing research. The practical part is dedicated to the Ladies Body Toning Studio MODELACE and its marketing communication. It is based on my own online questionnaire survey.
Klíčová slova:
cvičení; hubnutí; marketingová komunikace; reklama; studio MODELACE; zdravý životní styl; ženy; advertising; exercise; healthy lifestyle; loss of weight; marketing communication; studio MODELACE; women
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49907