Název:
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
Překlad názvu:
The use of audiovisual work for a promotion of fashion blogger and her brand on the Internet
Autoři:
Sedlářová, Lenka ; Khabirova, Maja (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá možnostmi využití audiovizuálního díla ke zviditelnění fashion bloggerky a její módní značky. V první kapitole teoretické části jsou shrnuty důležité poznatky týkající se blogování a sociálních sítí. Druhá kapitola se věnuje audiovizuálnímu dílu, jeho produkčnímu řetězci a distribuci videí na internetu. Pro zjištění současných trendů v módním odvětví je na začátku praktické části provedena analýza českých a světových fashion blogů. Praktická část dále popisuje vznik videí pro blog módní návrhářky a ke konci vyhodnocuje jejich vliv na úspěšnost blogu.This bachelor thesis deals with options of using audiovisual work for a promotion of fashion blogger and her brand. The first chapter of the theoretical part is summarizing important pieces of knowledge about blogging and social networks. The second chapter is dedicated to audiovisual work, its production chain and distribution of videos on the Internet. There is an analysis of Czech and world's fashion blogs in the beginning of the practical part to find out what are the actual trends in the fashion industry. The practical part describes the process of creating videos for the blog of a fashion designer. In the end it also evaluates the impact of videos on success of the fashion blog.
Klíčová slova:
audiovizuální dílo; blog; fashion blog; internet; propagace; sociální sítě; video; audiovisual work; blog; fashion blog; internet; promotion; social network; video
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50493