Název:
Návrh marketingové strategie a podpory společnosti Altus Software, s.r.o.
Překlad názvu:
Návrh marketingové strategie a podpory společnosti Altus Software s.r.o.
Autoři:
Kalinová, Michaela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem mé bakalářské práce je v teoretické části popsat marketingový plán. V této části popisuji součásti marketingového plánu jako je marketingová strategie, SWOT analýza a komunikační strategie. Dále se zde věnuji popisu ERP systémů - historii jejich vývoje, popis a jejich využití. V praktické části své bakalářské práce se věnuji návrhu marketingové strategie pro společnost Altus Software s.r.o. a popisu jejich produktu - ERP systému Altus Vario, se kterým jsem několik let pracovala. Společnosti Altus Software s.r.o. navrhuji vhodnou marketingovou strategii, uvádím mnou zpracovaný průzkum znalosti ERP systémů a zhodnocení situační analýzy.The aim of my bachelor thesis is to describe marketing plan in the theoretical part. This section describes parts of a marketing plan as marketing strategy, SWOT analysis and communication strategy. Further I will describe ERP systems - history of their development, description and their use in companies. In the practical part of my bachelor thesis I will create marketing strategy for the company Altus Software s.r.o. and describe their product Altus Vario with which I have worked for several years in my previous job. I will suggest suitable marketing strategy for this company, I will mention ERP systems knowledge survey which I created and evaluation of situational analysis.
Klíčová slova:
Altus Software; Altus Vario; ERP; Marketingová strategie; SWOT analýza; Altus Software; Altus Vario; ERP; Marketing strategy; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49616