Název: Analýza propagace e-shopů úzkého segmentu zaměření
Překlad názvu: Analysis of marketing promotion of e-shops from a defined industry
Autoři: Budíková, Michaela ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-shop; marketing; marketingová propagace; sociální sítě; e-shop; marketing; marketing promotion; social networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49848

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205204


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet