Název: Integrácia marketingového a obchodného oddelenia v podniku
Překlad názvu: Integration of marketing and sales departments in the company
Autoři: Mészárosová, Karin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Richter, Miroslav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Integrace; Marketing; Obchod; Spolupráce; Collaboration; Integration; Marketing; Sales

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50526

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205251


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet