Název: Reselling sportovní obuvi a jeho marketingový přínos pro značku
Překlad názvu: Sports shoes reselling and its marketing contribution to brands
Autoři: Hrubá, Tereza ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kováč, Peter (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; Nike; reseller; reselling; značka; brand; marketing; Nike; reseller; reselling

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50799

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205427


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet