Název: Marketingová strategie orchestru Berg
Překlad názvu: Marketing strategy of Berg Orchestra
Autoři: Kašpráková, Soňa ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vítová Dušková, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; kvalitativní výzkum; marketing kultury; orchestr; strategický marketing; cultural marketing; marketing strategy; orchestra; quality research; target group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50811

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205434


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet