Název: Analýza marketingové komunikace varhanních koncertů v kostele sv. Františka v Praze
Překlad názvu: Analysis of marketing communication of organ concerts in St. Francis church in Prague
Autoři: Šitavancová, Anna ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing kultury; marketingová komunikace; performativní umění; reklama; advertising; cultural marketing; marketing communication; performing arts

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50851

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205590


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet