Název: Analýza marketingové komunikace Nadačního fondu J&T
Překlad názvu: Marketing communication analysis in Foundation Fund J&T
Autoři: Šťastná, Petra ; Kolouchová, Daniela (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingova komunikace; nadace; nadacni fond; Nadacni fond J&T; neziskova organizace; foundation; foundation fund; Foundation fund J&T; marketing; marketing communication; non-profit organization

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50927

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205595


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet