Název: Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
Překlad názvu: Nation branding of the Czech Republic and its effective presentation in the European area
Autoři: Dianová, Markéta ; Dostál, Petr (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Disertační práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: nation branding; veřejná diplomacie; značka země; nation brand; nation branding; public diplomacy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49708

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205655


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Disertační práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet