Název: Význam sociálnej siete Facebook v marketingovej komunikácií vybranej firmy
Překlad názvu: The importance of social networking site Facebook in marketing communications of the selected company
Autoři: Novotná, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Strychová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Content marketing; Facebook; Marketingová komunikace; Sociální sítě; Content Marketing; Facebook; Marketing Communication; Social Networks

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50782

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205751


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet