Název: Green marketing a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
Překlad názvu: Green marketing and its impact on consumer behaviour
Autoři: Gajdoš, Michal ; Říha, David (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: chování spotřebitelů; generace Y; green marketing; consumer behaviour; generation Y; green marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50697

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206489


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet