Název: Porovnání marketingových komunikací Air Bank a ČSOB
Překlad názvu: Comparison of Air Bank's and ČSOB's Marketing Communication
Autoři: Matějka, Václav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Air Bank; banka; komerční komunikace; komunikační mix; marketing; marketing ve službách; marketingová komunikace; marketingový mix; reklamní kampaň; SWOT analýza; značka; ČSOB; advertising campaign; Air Bank; bank; brand; commercial communication; communication mix; marketing; marketing communication; marketing in services; marketing mix; SWOT analysis; ČSOB

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50077

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206962


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet