Název: Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Překlad názvu: Using marketing analysis to assess the feasibility of building project
Autoři: Skřepková, Magda ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingové analýzy; marketingové prostředí; segmentace trhu; SLEPT; Stavební trh; SWOT; Construction market; market segmentation; marketing; marketing analysis; marketing environment; SLEPT; SWOT

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/35401

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-208321


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet