Název: Analýza implementace elektronického obchodu společnosti
Překlad názvu: The Analysis of the E-commerce Implementation in the Company
Autoři: Barancová, Leona ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: affiliate marketing; Business-to-business; Elektronický obchod; Internet; zákaznická podpora.; affiliate marketing; Business-to-business; customer service.; E-commerce; Internet

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4709

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222343


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet