Název: Návrh měření spokojenosti zákazníků podniku
Překlad názvu: The Proposal of Measurement Customer Satisfaction in the Company
Autoři: Sýkora, Milan ; Kubátová, Andrea (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingový výzkum Marketing research Spokojenost zákazníka Customer satisfaction Primární informace Primary information Sekundární informace Secondary information Komunikační mix Communication mix SWOT analýza SWOT analysis Dotazník Questionnaire; Marketingový výzkum Marketing research Spokojenost zákazníka Customer satisfaction Primární informace Primary information Sekundární informace Secondary information Komunikační mix Communication mix SWOT analýza SWOT analysis Dotazník Questionnaire

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8396

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222390


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet