Název: Expanze na zahraniční trhy
Překlad názvu: Expansion into Foreign Markets
Autoři: Hanáčková, Marie ; Doležálek, Vít (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: formy vstupu podniku na zahraniční trhy; internacionalizace podniku; marketingový mix.; Mezinárodní marketing; Rakousko; Austria; forms of entry to foreign markets; International marketing; internationalization of company; marketing mix.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13473

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222408


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet