Název:
Konkurenční strategie firmy
Překlad názvu:
Corporate Competitive Strategy
Autoři:
Čech, Petr ; Mátl, Roman (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření konkurenční strategie střední firmy působící ve strojním průmyslu. Práce analyzuje současný stav a celkové vnitřní prostředí ve vztahu k prostředí vnějšímu. Za pomocí stanovených cílů a konkurenčních výhod navrhuje konkurenční strategii a její časovou implementaci.
The aim of the diploma thesis is to create competitive strategy of a middle-size company working in mechanical industry. The thesis analysis the current state and the internal factors of the analyzed firm with respect to the external factors. The competitive strategy and its implementation are suggested on the base of defined firm´s target and competitive advantages.
Klíčová slova:
inforamce; konkurence; Obchodní tajemství; poslání; silné a slabé stránky podniku; strategická analýza SWOT; střet; vize; battle; Business secret; competition; information; mission; scheme; strategic analysis SWOT; strengths and weaknesses of the company
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16573