Název: Konkurenční strategie firmy
Překlad názvu: Corporate Competitive Strategy
Autoři: Čech, Petr ; Mátl, Roman (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: inforamce; konkurence; Obchodní tajemství; poslání; silné a slabé stránky podniku; strategická analýza SWOT; střet; vize; battle; Business secret; competition; information; mission; scheme; strategic analysis SWOT; strengths and weaknesses of the company

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16573

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222473


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet