Název: Komunikační mix začínající firmy
Překlad názvu: Communication Mix of Start-up Company
Autoři: Tran, Thi Thanh Nga ; Cuong, Pham Phu (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketingová komunikace; mezinárodní marketing; podpora prodeje; propagace; public relations; přímý marketing; reklama; SAE (Spojené Arabské Emiráty); strategie řízení; zahraniční marketing; advertising; communication mix; direct marketing; foreign marketing; international marketing; management strategy; marketing communications; promotion; public relations; sales promotion; UAE (United Arab Emirates)

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/17040

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222609


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet