Název: Marketingový plán v oblasti služeb
Překlad názvu: Service Area Marketing Plan
Autoři: Sládková, Iva ; Bečička, Marek (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komplexní analýza; Marketing; marketing služeb; marketingový mix; marketingový plán; complex analysis; Marketing; marketing mix; marketing plan; service marketing

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7069

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222691


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet