Název: Marketingová strategie vstupu Kolumbijské firmy Juan Valdez Café na evropský trh
Překlad názvu: Marketing Strategy of European Market Penetration by Colombian Company Juan Valdez Cafe
Autoři: Učeň, Michal ; Vaníčková, Iva (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Juan Valdez; káva.; Marketing; marketingová strategie; Procafecol; vstup na trh; coffee.; Juan Valdez; market penetration; Marketing; marketing strategy; Procafecol

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12381

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222696


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet