Název: Návrh marketingové strategie firmy
Překlad názvu: Proposal of Marketing Strategy of Company
Autoři: Macková, Jana ; Macek, Jan (oponent) ; Macek, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: hodnotový řetězec; konkurenční výhoda.; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; Strategie; competitive advantage.; marketing; marketing communication; marketing strategy; Strategy; value chain analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18390

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222766


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet