Název: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis of Deloitte Belgium and Recommendations Regarding its Improvement
Autoři: Kašová, Lenka ; Kábrtová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: customer loyalty; customer loyalty program.; Customer satisfaction; customer satisfaction measurement; customer satisfaction questionnaire; dotazník spokojenosti zákazníků; loajalita zákazníka; měření spokojenosti zákazníků; Spokojenost zákazníka; věrnostní program.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6717

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222915


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet