Název: Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků společnosti
Překlad názvu: Proposal for an Improvement of Company Customer Satisfaction
Autoři: Jandová, Zuzana ; Jeřábková, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dotazník; marketingový výzkum; služby; spokojenost zákazníků; zákazník.; customer satisfaction; customer.; marketing research; Questionare; services

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/8218

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223196


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet