Název: Expanze firmy na polský trh
Překlad názvu: Company's Expantion into the Polish Market
Autoři: Milerski, Tomáš ; Novotný, Tomáš (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza konkurence; analýza trhu; expanze do zahraničí; mezinárodní marketing; Polsko; segmentace; competitor analysis; expansion abroad; inernational marketing; market analysis; Poland; segmentation

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/3221

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223268


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet