Název: Návrh Elektronického Obchodu a Marketingové Strategie
Překlad názvu: Design and E-commerce Marketing Strategy
Autoři: Novosadová, Petra ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-marketing; elektronický obchod; internet; marketingová strategie; podpora prodeje; e-marketing; electronic commerce; internet; marketing strategy; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/22950

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223802


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet