Název: Návrh strategie vstupu na nové trhy
Překlad názvu: The Proposal of a New Market Entry Strategy
Autoři: Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza prostředí; Marketing; marketingový mix; nový trh; segmentace trhu; strategický marketing; strategie; business environment analysis; market mix; market segmentation; Marketing; marketing strategy; new market; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/32386

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224630


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet