Název: Využití sociálních sítí v marketingové komunikaci
Překlad názvu: Social Media Application in Marketing Communication
Autoři: Nejedlý, Roman ; Prek, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Facebook; Instagram; Marketingová komunikace; sociální média; sociální sítě; Twitter; YouTube; Facebook; Instagram; Marketing communication; social media; social networks; Twitter; YouTube

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/39611

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224877


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet