Název: Marketingove plánování ve stavebním podniku
Překlad názvu: Marketing plannig in construction company
Autoři: Procházka, Jakub ; Kopřiva, Martin (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Bostonská matice. SWOT analýza.; GE matice; Marketingový plán; situační analýza; strategické plánování; Boston matrix; GE matrix; Marketing plan; situational analysis; strategic planning; SWOT amalysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13098

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-225660


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet