Název: Marketing management cementových filtračních technologií pro stavební průmysl v České a Slovenské republice (v angličtině)
Překlad názvu: Marketing management of cement filtration technology for construction industry in Czech and Slovak republic
Autoři: Beránek, Petr ; Boxhofer, Martin (oponent) ; Linkeschová, Dana (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza výběrového řízení.; Emisní limity; filtrační technologie; regenerace stlačeným vzduchem; skříňový filtr; SWOT analýza; výroba cementu; řízený rozhovor; baghouse filter; Buying Center analysis.; cement manufacturing; dedusting technology; Emission limits; guided interview; pulse-jet; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/29986

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-225976


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet