Název: Analýza digitální strategie společnosti Geox S.p.A na německém trhu a návrhy na její zdokonalení
Překlad názvu: Digital Strategy Analysis of Geox S.p.A on German Market and Recommendations Regarding its Improvement
Autoři: Pejchal, Lubomír ; Bílek, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Digital strategy; E-commerce; Geox; German market digitalization; Marketing strategy; Digitalizace německého trhu; Digitální strategie; E-commerce; Geox; Marketingová strategie

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/43159

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-234404


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet