Název: Zobrazení šachů pomocí sledování paprsku
Překlad názvu: Rendering Chess Using Ray Tracing
Autoři: Turek, Vojtěch ; Seeman, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: C++; CSG; implementace; perlinův šum; phong; procedurální textury; rotační plochy; Sledování paprsku; subdivision; supersampling; šachy; C++; chess; CSG; implementation; perlin noise; phong; procedural textures; Ray tracing; subdivision; supersampling; sweep surfaces

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54021

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-236878


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet