Název: Generování komplexních procedurálních terénů na GPU
Překlad názvu: Generating Complex Procedural Terrains Using the GPU
Autoři: Ryba, Jan ; Bartoň, Radek (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CUDA; generování; GPU; grafické akcelerátory; marching cubes; paralelizace; perlinův šum; Procedurální; shadery; supercomputing; terény; volumetrická data; CUDA; GPU; graphics accelerators; marchnig cubes; paralelization; perlin noise; Procedural generating; shaders; supercomputing; terrains; volume data

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/54225

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-237082


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet