Název: Návrh marketingové strategie společnosti Monekon spol. s r.o.
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal for the Company Monekon spol. s r.o.
Autoři: Bartošová, Zdeňka ; Janda, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurenceschopnost.; Marketing; strategie; competitiveness.; Marketing; strategy

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27723

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-244888


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet