Název: Využití nových e-marketingových trendů v praxi
Překlad názvu: Usage of a new e-marketing trends in practice
Autoři: Turák, Miroslav ; Skoumal, Stanislav (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: banner; e-marketing; fulltextové vyhledávače; Internet; kontextová reklama; marketing; mobilní komunikace; reklama; SEO; virální marketing; webové stránky; advertisement; banner; context advertisement; e-marketing; fulltext searchers; Internet; marketing; mobile communication; SEO; viral marketing; web pages

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12426

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-245443


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet