Název: Možnosti reklamy firmy na veletrzích
Překlad názvu: Possibilities of Companies Advertisement of Fairs
Autoři: Budínská, Lucie ; MBA, Kateřina Čapková, (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dobré jméno; expozice; firma; konkurence; marketing; podpora prodeje; prezentace; propagace; příprava; přípravy; reklama; stánek; veletrhy; výstavy; zákazníci; advertisement; advertising; company; competition; costumers; exhibitions; exposure; goodwill; marketing; preparation; presentation; sales promotion; stand; training

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7084

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246823


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet