Název: Návrh komunikačního mixu salonu MIA
Překlad názvu: Proposal of Communication Plan in Salon MIA
Autoři: Jozefová, Silvie ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; komunikační mix; Marketingový mix; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing.; reklama; 4P; advertising; communication mix; direct marketing.; Marketing mix; personal selling; public relations; sales promotions

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/26424

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247499


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet