Název: Marketingový mix vybrané firmy
Překlad názvu: Marketing Mix of Selected Company
Autoři: Obrtel, Gabriel ; Císek, Jan (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový mix; nástroje marketingového mixu; Porterova analýza 5 konkurenčních sil; relationship marketing; SLEPTE analýza.; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; marketing mix tools; Porter’s analysis; relationship marketing; SLEPTE analysis.; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27132

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247600


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet