Název: Návrh zlepšení marketingového mixu
Překlad názvu: Proposition of Improvement Marketing Mix
Autoři: Hradil, Jiří ; Johnson, Kateřina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cena; Distribuce; Komunikace; Konkurence; Lidé; Marketing; Marketingový mix; Produkt; Propagace; Riziko; Communication; Competition; Marketing; Marketing mix; People; Place; Price; Product; Promotion; Risk

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/33615

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247895


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet