Název: Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Překlad názvu: Innovation Marketing Strategy of Selected Sporting Events
Autoři: Zezula, Vojtěch ; Doležal, Tomáš (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová strategie; Moravská liga Taekwon-Do; Sportovní marketing; SWOT; Taekwon-Do; Marketing strategy; sports marketing; SWOT; Taekwon-Do; Taekwon-Do League

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/41449

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-248796


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet