Název: Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce
Překlad názvu: Customer satisfaction with car dealer's services
Autoři: NASKE, Lukáš
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; marketing; marketing služeb; průzkum spokojenosti; spokojenost zákazníků; strukturovaný rozhovor; 4P; customer satisfaction; marketing; marketing services; satisfaction survey; structured interview
Citace: NASKE, Lukáš. Spokojenost zákazníků se službami automobilového prodejce. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29245

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-252350


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-28, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet