Název: Efektivita internetové reklamy na českém trhu
Překlad názvu: Effectivity of internet marketing in Czech Republic
Autoři: Zanespalová, Andrea ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce) ; Kánská, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: efektivita reklamní kampaně; Facebook; internet; internetový marketing; marketing; reklama; reklama na internetu

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=202980

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-256779


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-21, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet