Název:
Informační systém pro Helpdesk
Překlad názvu:
Information System for Help Desk
Autoři:
Havelka, Ondřej ; Merunka, Vojtěch (vedoucí práce) ; Josef, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá návrhem a implementací informačního systému pro Help Desk. V první část jsou upřesněna teoretická východiska, standartní postupy a smlouvy týkající se provozování Help Desku a také souhrn výhod a požadavků na použití takového systému. Ve druhé části jsou popsána východiska pro navržení systému pro malé až střední společnosti. Je obsažen popis parametrů tohoto systému a popis procesů pomocí BORM metody. V praktické části je pak implementován navržený systém a to na platformě Microsoft Sharepoint 2010. V analytické části je popis předpokladů pro použití tohoto prostředí a popis funkcí, které jsou při implementaci tohoto systému použity. Vlastní část pak tvoří popis samotné implementace systému na této platformě. K tomu jsou použity procesy a parametry definované v návrhu z teoretické části a také funkce Sharepointu popsané v analytické části.The goal of this thesis is to design and implement information system for Help Desk purposes. In the first part there are specifications of theoretical bases, standard procedures and contracts concerning Help Desk operation and also summary of advantages and requirements of such system. Second part contains description of parameters and processes using the BORM method. In the practical part is the implementaion of the designed system on the platform Microsoft Sharepoint 2010. The analytical part contains description of requirements to use this platform and description of functions which are used during the implementation. Final part contains description of the implementation itself. It is based on the parametrs and processes designed in the theoretical part and uses the Sharepoint functions described in the analytical part.
Klíčová slova:
Help Desk; Sharepoint; SLA; Ticket