Název:
Vliv značky na kupní chování spotřebitelů
Překlad názvu:
The influence of brand on consumer buying behavior
Autoři:
Vladyková, Dana ; Šálková, Daniela (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá vlivem značky Bio na kupní chování spotřebitelů. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
V teoretickém přehledu práce je popsána značka, kupní chování spotřebitelů, značka Bio a analýzy vnějšího a vnitřního prostředí.
V praktické části diplomové práce je představena Biofarma Filoun a provedena analýza její obchodní činnosti. Dále tato část práce zahrnuje dotazníkové šetření, které zjišťuje povědomí spotřebitelů o značce Bio. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou v závěru práce navržena pro Biofarmu Filoun opatření a doporučení, která by vedla ke zvýšení prodejnosti a k většímu rozšíření jejich Bio výrobků mezi spotřebitele.
The thesis deals with the influence of brand on consumer buying behavior.
The thesis is divided into theoretical and practical part.
The theoretical part describes the brand, consumer buying behavior, brand Bio and the analysis of its external and internal business environment.
The practical part of the thesis introduces Biofarm Filoun and analyzes its business. Also included is survey, which shows level of customer awareness of the brand Bio.
Based on the analysis and the questionnaire a proposal for Biofarm Filoun is created with measures and recommendations leading to increased sales and further expansion of their Bio products among customers.
Klíčová slova:
bio; kvalita; produkt; služba; spotřebitel; trh; značka