Název:
Usage of Social Network Platforms for Business Support in the Field of Car Repair Services
Překlad názvu:
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání v autoservisech
Autoři:
Mischaniuk, Mykhailo ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The diploma thesis deals with the problem of using social networks in the field of car repair services. The primary aim is to provide the recommendations for businesses in a structured way on how to better utilize these networks to get better competitiveness. This work is divided into three parts. The first theoretical part deals with basic description of networks and their statistics. This part also covers some basic tools that we can use to analyze and maintain social network platforms. The second analytical part deals with competitive analysis in car repair services and gives an overview of the most popular Runet social network platforms. The third practical part provides structured view on all important aspects of social platform maintenance and behaviour. In this section, you can find the description of various views and the recommendations I give to the specific car repair service.Tato diplomová práce řeší problematiku používání sociálních sítí v oblasti autoservisu. Hlavním cílem je strukturovaným způsobem poskytnout doporučení pro byznys jak lépe využít tyto sítě pro dosažení lepší konkurenceschopnosti. Tato práce je rozdělená do tří částí. První, teoretická část, dává základní popis těchto sítí a jejich statistiky. Tato část také pokrývá základní nástroje, které můžeme použít pro analýzu a údržbu sociálních sítí. Druhá, analytická část, se zabývá konkurenční analýzou ve sféře autoservisu a dává základní přehled nejpopulárnějších sociálních sítí na ruském internetu. Třetí, praktická část, poskytuje strukturovaný pohled na hlavní aspekty chování a údržby sociálních sítí. Tato část zahrnuje popis těchto různých aspektů a doporučení, která dávám pro konkrétní autoservis.
Klíčová slova:
analýza sociálních sítí; autoservis; platformy sociálních sítí; sociální media; Sociální sítě; údržba sociálních sítí; car repair shop; maintenance of social networks; social media; social media analytics; social network platforms; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53089