Název: Czech SMEs and the Effectiveness of their PPC Advertising
Překlad názvu: České malé a střední podniky a efektivita jejich PPC marketingu
Autoři: Zachová, Hana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Hlaváček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: atribuce; digitální marketing; online marketing; PPC; výkonostní marketing; attribution; digital marketing; online marketing; performance marketing; PPC

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53206

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262146


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet