Název: Perception of Chinese hi-tech brands in Europe
Překlad názvu: Vnímání čínských hi-tech značek v Evropě
Autoři: Vargasová, Nikola ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: high-tech; země původu; Čína; brand equity; China; Country of origin; Europe; hi-tech; smartphone

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53064

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262251


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet