Název:
Koupil jsem si tričko v sekáči: spotřebitelské chování zákazníků obchodů se second-hand oblečením
Překlad názvu:
I bought a shirt from a second-hand: consumer behavior of customers in stores with second-hand clothes
Autoři:
Trávníčková, Monika ; Šimůnek, Michal (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je analýza spotřebitelského chování zákazníků second hand obchodů v České republice. Práce je pojata jako replikace výzkumu second hand životního stylu mezi americkou a čínskou mládeží, jehož výsledky byly nedávno publikovány v International Journal of Consumer Studies. Výzkum je zaměřen na odhalení motivů nákupu v second hand obchodech, na odhalení možných obav a limitů ohledně nošení použitého oblečení a na prokázání vlivů sociálních skupin. Výsledkem je nalezení společných znaků spotřebitelského chování a následná profilace zákazníků second hand obchodů.The aim of the master thesis is analysis of customer´s consumer behavior in a Second hand shops in Czech Republic. My assistments is processed like a research´s replication of second hand´s life style. This was compared between American and Chinese youth, which its results were recently published in the International Journal of Consumer Studies. Firstly the research is aimed on discovering reasons, why people buy stuffs there. Secondly which concerns or limits affecting buying the used goods and if social groups have influence on a choice of goods. In the end the main result is discovering common features of consumer´s behavior and subsequent customer profiling.
Klíčová slova:
móda; odívání; second hand; spotřebitelské chování; clothing; consumer behaviour; fashion; second hand
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/53297