Název: Branding a rebranding
Překlad názvu: Branding and rebranding
Autoři: Moravec, Petr ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: branding; dotazník; image; logo; marketing; pozorování; segment; sport; značka; zákazník

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=125208

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262753


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-02-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet